Известие

Collapse
No announcement yet.

Принудително охлаждане на интеркулер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    При моноинжекциите и карбураторните двигатели качеството на горивната смес (дисперсията на бензиновите капки във въздуха) силно зависи от температурата на въздуха. Колкото по-студен въздух, толкова по-едри капки, т.е - по некачествена смес.
    Та поради тази причина в студено време тези двигатели работят по-добре с топъл въздух.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      ..

      докато го напиша и колегата ecotronic го написа ...

      Comment


      • #33
        Лорда ни изпитва тука и се прави на ударен


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от IvoKrustev Покажи съобщение
          докато го напиша и колегата ecotronic го написа ...
          моното май няма никакво подобие на смукач, нито термо пластини и т. н., има някаква клапа на филтъра от където смуче топъл въздух, която се управлява от някакъв вакуум

          ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Лорда ни изпитва тука и се прави на ударен
          разликата е в местата където се образува горивната смес- така ли- преди цилиндрите и в цилиндрите
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            .....разликата е в местата където се образува горивната смес- така ли- преди цилиндрите и в цилиндрите
            Именно - дълъг път до цилидрите + студен въздух води до едри капки и конденз по стените.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Именно - дълъг път до цилидрите + студен въздух води до едри капки и конденз по стените.
              Сигурно горивото се изпарява по зле в студен въздух.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Сигурно горивото се изпарява по зле в студен въздух.
                И за това малоумните Вагаджии са боднали един хАлуминиен таралеж с термодатчик и нагревател баш под моно-то на халудита, голфове, пасати, както и на всичката си карбураторна гад бензинояди. Баш си е вътре в всмукатерля непосредствено преди рънерите на главата. Щот га е студено баш баш не може да си направи сместа фина. А става на... капки от душ.

                При К-джетрониците (механичния инжекцион) си е с реостатче. Кат е по-дудено навън обръща да дърпа въздух от около изпускателните - по-топла смес. При над 25 градуси - не се пуска тая пущина.
                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                Comment

                Working...
                X